Bli en karaktär!



Men fram till min lilla roliga nyhet då!


Det har ju blvit ganska poppis att på novellbloggar ha en "tävling" bland läsarna om att få bli en karaktär i berättelsen. Så, jag gör samma sak!

Mejla mig på [email protected] om du vill ha chansen att bli en karaktär i The Memories We Once Had (MWH).

Mejla mig lite info, en bild osv. Ju bättre n gör den ju lättare blir det för mig och ju större chans blir det för just dig att du kommer med!

Har inget bestämt antal karaktärer utan om jag fattar tycke för någon så ska den få vara med! Men alla har en chans, att få en liten såsom stor roll i min berättelse.

Ciao, vi hörs!

Ledsen ni som såg inlägget inna jag updatreade det, Lily Collins ska inte gestalta Michelle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!