Bra tecken, jag är inte död



Aww, all of you light up my world! Känner mig så jävla hemsk som bara sktiti totalt i bloggen orkar inte ens skylla ifrån mig! :(

Sött, och Nerlagd? Nej, Är jag död? Tack och lov nej ^^

Haha, men alltså de tär bara så tråkgit att skriva, jag hatälskar det. Så jobbigt när man inte kommer någon vart och så jävla kul när man är klar med ett kapitel läser söta kommentarer och får värsta crediten för det! :D

Men får väll ta och betsämma mig ifall jag ska fortsätta, jag har ju liksom hela storyn klar! Vet vad som ska hända och så, det är bara det att det går jävligt segt....

Fats har iof en annan novell också :p som kanske jag vill fortsätta skriva på oche n vampyr novell :p

hihi vad jobbig jag är. Men kanske skriver om något tag, men om ni VERKLIGEN vill peppa mig så skicka mejl för den kollar jag dagligen ; [email protected]
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vore kul om du fortsatte blogga här, men om du börjar blogga på din andra historia kan du väl länka den här? :)

2011-12-26 @ 11:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!