The Memories We Once Had


Hej!

Ja, här ska en ny novell komma upp som kommer heta, The Memories We Once Had. Den kommer handla om 16 åriga Michelle DiMantario. Vet inte hur mycket mer jag ska säga, hihi. Men prologen kommer komma upp om en stund. Sen kommer en till liten rolig nyhet (hoppas den är rolig^^) komma upp ikväll också!

Btw, min mejladress är [email protected] och jag gör mer än gärna länkbyten! :D

Jag som skriver här då heter Alexandra och är 15 år. Jag hoppas jag håller uppdateringen på topp och jag hoppas såklart ni gillar den, och som alla andra bloggare så dör jag inte av att få lite kommentarer. Blir extra peppad då! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!