The Memories We Once Had - Prolog

 

”Cody, det är helt underbart!” Sa jag och kramade honom. Kunde man ha en bättre pojkvän? Jag räckte fram min hand så att han kunde sätta på mig armbandet. Det var ett guldigt armband med 9 vita underbara stenar som tillsammans bildade en blomma. Det var vår ettårsdag idag och han hade tagit ut mig på en fin middag (bjudit på allt såklart) sedan tagit med mig till denna underbara pir mitt ute i ingenstans. Nej, man kunde inte ha en bättre pojkvän.

 

”Det en tjej bär måste ju matcha henne själv” sa han och log lite med ena mungipan.

”Aww” sa jag och satte mina armar runt hans hals och kysste honom lätt. Sedan lutade jag mitt huvud mot hans bröst. Sedan kom jag på det,

”Men Cody!” jag lutade mig lite bakåt och kollade in i hans ögon.

”Vad är det gumman?” sa han och kollade lite frågandes på mig.

”Jag har ju ingenting till dig” sa jag uppriktigt ledset. Han skrattade till lite och lutade sig ner så vi kom med ansiktena mot varandra. Han la sina händer runt mitt ansikte och kysste mig.

”Michelle, allt jag behöver är dig.  Och ingenting mer.” Med det sagt så lyfte han upp mig och våra läppar möttes i en lång och passionerad kyss.

 


Kommentarer
Postat av: Novellblogg om Justin Bieber - Jiebs.blogg.se

Braa! Läs gärna min prolog som är uppe på min blogg. :)

2011-08-15 @ 00:02:33
URL: http://jiebs.blogg.se/
Postat av: Sandra

Verkar bra! :) Nästa kapitel kommer någon gång i veckan, troligen tisdag eller onsdag :) Jag gör gärna länkbyte!

2011-08-15 @ 00:04:37
URL: http://livenlovefearless.blogg.se/
Postat av: Olivia

Jättebra! Synd att det var kort :)

2011-08-15 @ 09:53:18
URL: http://sunbeach.blogg.se/
Postat av: Naima

Jo, jag kommer faktiskt ihåg dig ;) Har lagt till din blogg i Länkbyten nu, och angående prologen så tyckte jag om den. Den var kort och enkel & läsa, ska sätta igång och läsa denna novell nu :)

Snygg design förresten!

2011-08-15 @ 19:57:32
URL: http://thegoldenstates.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!