Victoria Justice som Michelle DiMantario

Jag har haft lite svårt att bestämma mig för vem som ska gestalta Michelle i min berättelse. Sarah , Michelles nya kompis spelas utav Sarah Hyland från tex Modern Family.
Har alltid tänkt mig Michelle som ljushårig, därav bilderna med en ljushårig tjej. Men hittade denna tjej och tycker hon passar perfekt! :D
Men har nu bestämt mig för att Victoria Justice från bla Zoey 101 ska gestalta Michelle.


Kapitel 4 kommer ikväll! :D





Och detta är INTE en One Direction novell!
Haha, jag gjorde bara det 1D inläggt för att jag gillar dem, och hoppas på att de kommer till sverige :P

Kommentarer
Postat av: Naima

SV: Ja, vid jullovet så har det nog kommit en ny novell :)

2011-08-19 @ 19:34:28
URL: http://thegoldenstates.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!